bij je eerste bezoek via de knop "maak een afspraak", vergeet niet op registreren te drukken op de openingspagina van de digitale agenda!

Te lezen bij een eerste bezoek

Wanneer je hierboven op agenda klikt, wordt je gevraagd je e-mail en je wachtwoord in te vullen:

  • LET OP : dit is een vraag die NIETS te maken heeft met het wachtwoord van je e-mail programma! Dit is een vraag naar de e-mail en het wachtwoord die je hebt ingevuld in het registratieformulier van de agenda.

  • Indien je niet eerst éénmalig inschrijft als gebruiker van de agenda krijg je een foutboodschap terug omdat het systeem van de digitale wachtkamer je niet herkent!

  • Een bijkomende opmerking: je kunt slechts 1 e-mail adres inschrijven : indien je met meerdere personen van een gezin hetzelfde e-mail adres gebruikt, moet er zich ééntje inschrijven en moeten de andere leden van het gezin met de gegevens van de ingeschrevene inloggen.

 

Jouw account moet worden geactiveerd.

Hiertoe ontvang je een mail van de digitale wachtkamer met als afzender no-reply@digitalewachtkamer.be

Let op: deze antwoordmail kan zich in jouw ongewenste mail of in de spam-map bevinden,

dus even checken !!

 

Indien je een herinnering aan je afspraak per SMS wilt ontvangen of je wilt een afspraak reserveren per SMS, moet je op je GSM éénmalig het SMS systeem van de digitale wachtzaal activeren  door een bericht te sturen naar 3948 en met als tekst van het bericht: ACT

Heeft U een probleem met aanmelden ?

U kan de helpdesk bereiken (tijdens kantooruren tussen 9u30-12u00 en 13u30 en 17u00)

op het nummer 011/55.99.57